Ա. Դիստերվեգ

Ուսումը կանոներն է սովորեցնում, փորձը` բացառությունները:
Ճիշտ է փորձը թանկ է վերցնում ուսուցման համար, բայց բոլոր ուսուցիչներից լավ է սովորեցնում: Բ. Դիզրաելի

Փորձը ամենավատ ուսուցիչն է, նա ստուգողական է տալիս դասից առաջ:
Կրթվածությունն այն է ինչ մնում է, երբ մոռանում են այն ինչ սովորել են: Ա. Էյնշտեյն

Ուսուցումը առավել արդյունավետ է, երբ դա ուրախություն է պատճառում: Պ. Կլայն
Քանի որ ուղեղը ի վիճակի չէ ուշադրություն դարձնել ամեն ինչի, ոչ հետաքրքիր, ձանձրալի կամ էմոցիոնալ մռայլ դասերը պարզապես չի հիշում: Լ. Էլլիսոն
Հետևիր քո մտքերին , դրանք դառնում են բառեր: Հետևիր քո բառերին, դրանք դառնում են արարքներ: Հետևիր քո արարքներին, դրանք դառնում են սովորություն: Հետևիր քո սովորություններին, դրանք դառնում են բնավորություն: Հետևիր քո բնավորությանը, այն դառնում է քո կյանքը... Անանուն Հեղինակ
Կյանքը հիասքանչ է, երբ ինքտ ես այն կերտում : Ս.Մարսո

Մինչ ճշմարտությունը հագնում է իր կոշիկները, սուտն ամբողջ աշխարն է պտտվում: Ժողովրդական ասույթ
Խելացի մարդը ելք կգտնի ցանկացած դժվար իրադարձությունից: Իմաստունը չի հայնտվի այդ իրադարձությունում: Ի.Ռիխտեր

Ամբողջ մարդկային փիլիսոթայությունը կայանում է երկու բառի մեջ. հուսալ և սպասել: Ա.Դյումա “Կոմս Մոնտե-Քրիստո”

Իմաստությունն ամենաճշգրիտն է բոլոր գիտությունների մեջ: Արիստոտել

Իմաստունը հաղթում է այնպես, որ նրա հաղթանակը ոչ ոք չի զգում: Հուստինիանոս

Անընդունելի է օգտագործել մեծահասակների իշխանությունը՝ քարացած կանոնները երեխայի ճկուն հոգուն պարտադրելու համար. հեղինակային ուժը պետք է ինքնուրույնության և քաջության դաստիարակման միջոց լինի: Կառլ Վիտակեր

Համալսարանը հիմնարկություն է, նախատեսված նրա համար, որ երեխաները հասարակությունում ավելի բարձր աստիճան զբաղեցնեն, քան նրանց ծնողները: Գ. Մանկեն
Գիտություն ուսումնասիրելիս խնդիրները ավելի կարևոր են կանոններից: Ի.Նյոտոն

Փորձն անվանում է, որ տալիս ենք մեր սխալներին: Օ.Ուայլդ

Սոցիալապես վտանգավոր է այն ուսուցիչը ով գիտի դասավանդման մեթոդները, բայց չգիտի առարկան: Ի.Շարիգին
Գոյատևում է ոչ ամենաուժեղը և ոչ էլ առավել խելացին, այլ նա ով լավագույնն է արձագանքում փոփոխություններին: Չ.Դարվին

Комментариев нет:
Отправить комментарий